Schoolreisje - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu Schoolreisje - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu

Schoolreisje

Blijf op de hoogte en volg Noah

16 Maart 2013 | Curaçao, Willemstad

Gisteren (vrijdag 15 maart) had ik met mijn groep 4 een uitstapje.

We vertrokken om half 8 van school met de schoolbus (zie foto's) en reden richting de wijk Otrabanda om daar afgezet te worden bij het theater.

De leerlingen kregen een uitleg van hoe de dag er uit zou gaan zien en daarna werden ze verdeeld in drie groepen (natuurlijk wel slim uitgekozen door ons leerkrachten).

Met mijn groep hadden we eerst muziekles. De muziekinstrumenten die gebruikt werden waren echte Antilliaanse instrumenten uit de slaventijd.
Daarna gingen wij door naar dansles (breakdance), de kids vonden dat erg leuk alleen vinden ze het lastig om met vrije lessen om te gaan.
Toen hadden we pauze en tot slot kreeg mijn groep nog dramales.

Het was een leuke dag en de kinders hebben genoten. De organisatie was ook goed (ik hoefde nauwelijks zelf iets te doen) dus dat was prettig!

• 16 Maart 2013 - 17:13

Mam:

Erg leuk om het te mogen meemaken Noah en ein-de-lijk die schoolbus op de foto, gaaf!!