Appartementje - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu Appartementje - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu

Appartementje

Blijf op de hoogte en volg Noah

24 Maart 2013 | Curaçao, Willemstad

Velen van jullie weten al waar ik woon maar ik schrijf er toch een korte blog over (met foto's).

Ik woon op de Georgiaweg, in de wijk Santa Maria, dat is vlakbij het vliegveld. De twee-onder-een-kap appartementen zitten achter het huis van de huisbazen (Edwin en Odette en zij hebben een zoontje Alexander van bijna 1,5 jaar).
In het andere appartementje zitten Iris en Milou (zoals jullie weten) en ik heb dus het andere appartement.

Het huisje telt twee slaapkamers (de groene slaapkamer is van mij en de roze slaapkamer staat dus nog leeg), een badkamer en een woonkamer (met een keuken, eettafel, bank en tv).

het huisje heb ik versierd met kaartjes die ik heb ontvangen vanuit NL en tekeningen van leerlingen. Ook heb ik van de meiden een fotolijstje gehad.

Bekijk de foto's maar (en nee ik heb niet opgeruimd voor de foto's, zo ziet het er bij mij altijd uit.....)

  • 26 Maart 2013 - 16:37

    Annemarie:

    Ziet er super uit, je appartement ! Daar houdt je vader en Erik ( straks in april) het wel uit! Veel plezier samen met je vader!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Noah

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 10933

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 04 Mei 2013

Buitenlandstage

Landen bezocht: