Papa op bezoek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu Papa op bezoek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu

Papa op bezoek

Blijf op de hoogte en volg Noah

03 April 2013 | Curaçao, Willemstad

Vorige week, dinsdag 26 maart heb ik papa opgehaald van Hato (vliegveld Curaçao). Hij zou voor 9 dagen op bezoek komen.
Ik was zelf wel toe aan bezoek van thuis. De andere meiden (Milou en Iris) hadden ook al bezoek gehad.

Papa wou veel zien van het eiland dus er stond een druk programma klaar.

We zijn langs verschillende baaitjes aan de westkust geweest met als eindpunt Westpunt. (playa cas abou, playa jeremi, grote knip enzovoort).
Op de terugweg zijn wij langs de zoutpannen gereden waar we flamingo's hebben gezien.

We zijn een dagje naar het onbewoonde eiland klein Curacao geweest, daar hebben we ook zeeschildpadden gezien met het snorkelen.
Vanuit het Spaanse water (hele mooie en grote huizen) zijn we in anderhalfuur naar het eiland gevaren (gelukkig niet zeeziek geworden). Daar hebben we een rondje over het eiland gedaan, lekker gegeten (BBQ) en gesnorkeld.

We zijn naar de "wilde" kant van het eiland geweest, de Noordkant en we zijn daar toen ook bij het national park geweest.
Hier liepen veel salamanders rond.

We hebben de grotten van Hato bezocht (in de grotten schuilden vroeger de weggevluchte slaven) en we hebben lekker op de toeristische stranden (Jan Thiel, mambo/cabana beach).

Zojuist heb ik papa weer afgezet op Hato, die vliegt rond deze tijd terug naar Nederland.
2/3 zit er nu op voor mij. Ik ben nog 1 maand hier op Curacao!

  • 03 April 2013 - 23:37

    Annemarie :

    Zo te lezen heb je een mooie tijd gehad met je vader! Is het nu een beetje stil in huis? Voor je het weet is het 19 april! Groet van ons allen.

  • 04 April 2013 - 14:09

    Pappie:

    leuk verslag wurm, ben alweer trug in koude home town. Nachie is heel blij dat ik er weer ben;))).
    kak nu wel in na lange vliegreis.
    Ik heb het heel gezellig bij je gevonden en top dat je mij het eiland rond scheurde.
    groet aan de meiden naast je en Edwin en Odette.
    dag Noah.

  • 09 April 2013 - 16:02

    Elly Jak:

    Hoi Noa

    Wat leuk om je zo te kunnen volgen.
    Ik wens je nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Noah

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 10930

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 04 Mei 2013

Buitenlandstage

Landen bezocht: