Eerste indruk - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu Eerste indruk - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu

Eerste indruk

Blijf op de hoogte en volg Noah

04 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Zaterdagochtend ben ik vertrokken richting Curacao. De vlucht duurde ongeveer 9 uur en ik had aardig wat turbelentie. Die 9 uur heb ik mij vermaakt met films kijken (je hebt een eigen tv scherm voor je). De beenruimte viel mee en er werd aardig vaak eten en drinken aangeboden.

Toen ik aan was gekomen op Curacao moest iedereen in die rij gaan stan bij de immiratiedienst. Daar moest je je paspoort en kaartje (kaartje kreeg je in het vliegtuig en moest je op invullen wat je kwam doen op curacao, hoe lang je bleef en waar je verbleef).
Na de ondervraging mocht in doorlopen en stond Boy op mij te wachten die mij naar het huisje bracht.

Het is een leuk appartement en mijn buurtjes zijn Milou en Iris, hele leuke meiden en we doen veel samen.
Zoals gisteren hadden wij mijn auto opgehaald (meteen eerste ervaring gehad met het verkeer hier) en zijn we naar Mambobeach geweest. Heerlijk gelegen, wat gezwommen, gegeten en de happy hours meegemaakt. (Ik had nog een leuke foto van ons drieen maar het lukt me nog niet om de foto's van mijn telefoon op de computer te zetten).

Wat echt tegenvalt zijn de muggen hierzo. We zitten helemaal onder. We gebruiken spray en zetten citronella kaarsjes aan.

Op dit moment ben ik aan het wachten op mijn stagementor, die heeft mij aangeboden om mij op te pikken voor een eerste kennismaking en dan even te laten zien hoe ik moet rijden naar mijn stageschool.

  • 04 Februari 2013 - 20:02

    Demi:

    Super no! Ziet er perfect uit! Leuk appartementje hoor! En wat gezellig dat je al met wat meiden contact hebt!
    Heel veel plezier daar! En succes met stage en de muggen haha!

    Dikke kus xxxx

  • 04 Februari 2013 - 20:17

    Annemarie:

    Ik volg je Noah ! Happyhour en buurtjes zijn leuk! Muggen wat minder. Veel succes morgen op je school.

  • 04 Februari 2013 - 20:49

    Rianne:

    hee noah,
    leuk dat je zoiets doet.
    zal je zeker blijven volgen
    heel veel plezier daar en geniet er lekker van;)
    xx

  • 04 Februari 2013 - 22:01

    Daphne:

    Hee Noah,

    Vet leuk allemaal!! Echt zo jaloers op je! Ik ga je zeker volgen,
    dus je moet zeker niet vergeten er af en toe iets op te zetten!!
    (want ik weet hoe dat gaat haha)

    Geniet er lekker van!

    Kusss daff

  • 04 Februari 2013 - 23:02

    Babs:

    Dag no,
    Wat fijn dat je berichten post!
    En wat leuk dat het allemaal bevalt;)
    Ga lekker met je buurtjes van je happy hours/momenten genieten:)
    Ik hoop dat ik zelf eraan blijf denken om te blijven volgen want je weet wel hoe ik ben met social media omga......
    Heel veel plezier lieverd!
    Xxxxjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Noah

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 10937

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 04 Mei 2013

Buitenlandstage

Landen bezocht: