Toeristisch - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu Toeristisch - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Noah - WaarBenJij.nu

Toeristisch

Blijf op de hoogte en volg Noah

24 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Donderdagavond zijn wij richting Punda/Otrabanda (het gedeelte met de pondjesbrug en de gekleurde huisjes) gegaan om daar lekker rond te lopen en uiteten te gaan bij de Gouverneur.

We zijn al vaker in die wijken geweest hoor maar nu gingen wij lekker toeristische foto's maken.

Eerst hadden wij de auto neergezet bij Otrabanda maar omdat Suus graag een rondje in de auto maakt zijn wij over de beruchte Julianabrug (hele hoge brug) gegaan om de auto toch neer te zetten bij Punda.

We hebben eerst door de winkelstraat gelopen in Punda en zijn toen uitgekomen bij de pondjesbrug. De pondjesbrug werkt ook daadwerkelijk als een pond. Wanneer je over de pondjesbrug loopt kom je uit bij Otrabanda (dat betekent de andere kant).

Daar zijn wij uiteten geweest bij de gouverneur en ik had gekozen voor een lokaal gerecht, karni stoba (gestoofd rundvlees) met funchi (maismeel met zout en water en dat wordt gefrituurd). Erg lekker!

• 25 Februari 2013 - 21:34

Annemarie:

Noah, wat maak je toch een mooie avonturen mee! Op school alles ook goed? Mag je ook foto's op school maken? Groet van ons allen!

• 26 Februari 2013 - 08:49

Martine :

Hallo Noah,

Wat stoer van je dat je stage loopt in het buitenland! Heb je een leuke klas?
    Ik ben een collega van je moeder en wil eind juni voor 2 weken met onze 3 kinderen naar Curacao. Is het een leuk vakantie-eiland? Weet jij of Lion Dive & Beach resort een leuk en goed verblijf is? Het schijnt naast het Dolphin academy te liggen.

Groetjes, Martine

• 26 Februari 2013 - 08:52

Mam:

Hee Noah, erg leuk je verhalen en foto's!
    En zo gezellig dat we elke avond skypen.
    Tot vanavond (voor jou vanmiddag).
    Dikke X mam
    P.s. veel plezier vandaag op school.